Læremidler samt bok- og utstyrslister

Elever på videregående skoler får gratis både trykte og digitale læremidler. Du får låne lærebøkene på skolebiblioteket. Biblioteket administrerer lisenser til digitale læremidler og du får passord/brukernavn og veiledning til ulike ressurser på biblioteket.

Læremiddel/PC-avtalen må være signert før eleven får utlevert bøker og PC. Låneregler viser hvordan du skal forholde deg til bruk av biblioteket og konsekvenser av brudd på reglene.

Lister over årets læremidler på vår skole:

Bokliste 1A Studiespesialiserende (PDF, 41 kB)

Bokliste 2A Studiespesialiserende (PDF, 49 kB)

Bokliste 3A Studiespesialiserende (PDF, 43 kB)

Bokliste HO1A Helse og oppvekst og steigenmodellen Vg1 Oppeid (PDF, 14 kB)

Friluftslivsklasser ID1A, ID2A, ID3A (PDF, 114 kB)

Artikkelliste