Hybel

Trenger du hybel når du skal gå på Knut Hamsun videregående skoler finnes det flere muligheter.

De fleste hyblene ligger i sentrum på Oppeid i Hamarøy og i gangavstand til skolen.

Hamarøy kommune

Hamarøy kommune leier ut 16 store og 8 små hybler på et kommunalt hybelhusanlegg, avsatt til skoleelever ved Knut Hamsun VGS.

I hyblene som leies ut har leietakeren tilgang til felles kjøkken, storstue, vaskerom og bad, samt internett.
Hyblene er møblerte.

For ytterligere informasjon og priser kan du se kommunens hjemmeside

BBI AS

BBI AS har to leilighetsbygg/ hybelbygg til utleie på Oppeid.Hyblene ved Hamarøyhallen er reservert friluftslivsfagelever.

• Oppeid sentrum
  • Ved Hamarøyhallen – reservert friluftslivsfagelever.

For informasjon og søknad kontakt skolens resepsjon: tlf. 75 65 22 00 eller e- post post.hamsun@vgs.nfk.no.

Det finnes en rekke hybler på det private markedet.

Skolen prøver å ha oversikt over tilgjengelige hybler til leie på det private markedet. Ta kontakt med skolens resepsjon: tlf. 75 65 22 00 eller e- post post.hamsun@vgs.nfk.no.

For ytteligere informasjon om hybel og hybellivet, kan konstituert rektor Eirik André Stensland kontaktes på: tlf. 907345429 eller e-post.