OBS! Nettleseren din er utdatert. Vi anbefaler at du laster ned en annen, moderne nettleser som Google Chrome, Firefox eller Microsoft Edge.

IMPORTANT! Your browser is out of date. We recommend that you download a more modern browser like Google Chrome, Firefox or Microsoft Edge.

DuErHer:

Nordlánda värmádahkaskåvllå

Nettskolen i Nordland tilbyr nettstøttet opplæring innen flere fag, og tilbudet omfatter både fellesfag og programfag på videregående nivå

Gjennom nettskolen i Nordland har Nordland Fylkeskommune utviklet et fleksibelt og brukervennlig tilbud for personer som har behov for opplæring og samtidig er avhengig av å bo hjemme, delta i arbeidslivet og i sosiale og samfunnsmessige aktiviteter i nærmiljøet.

Det gis tilbud til:

• Voksne med eller uten rett til videregående opplæring
  • Tilbud til lærlinger
  • Ungdom i Oppfølgingstjenesten (OT)
  • Andre med særskilt behov

Som elev ved Nettskolen i Nordland får du tilbud om studieverksted som er behjelpelig med tilrettelegging for prøver og annen praktisk oppfølging på Knut Hamsun VGS avdeling Oppeid og Leinesfjord.

Nettskolen i Nordland er primært et tilbud forbeholdt personer fra Nordland, men andre kan søke og delta om det er ledig kapasitet.

For mer informasjon om Nettskolen i Nordland kan du lese på hjemmesiden til Nordland Fylkeskommune.